Методична робота
Для того, щоб вирішити складні завдання, що постають перед дошкільним закладом, методична служба ДНЗ №1 «Сонячний» ретельно вивчає педагогічний колектив - що є основою створення структури методичної роботи з педагогічними кадрами. Методична робота в нашому дошкільному навчальному закладі є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвитку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань лежить у площині пошуку нового змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом.
Отже, структура методичної роботи в Бучанському дошкільному навчальному закладі №1 «Сонячний» визначається передусім пріоритетними завданнями функціонування і розвитку.
Основними напрямами діяльності можна визначити: форми методичної роботи, зміст діяльності і форми взаємодії.
Масові форми методичної роботи у дошкільному навчальному закладі прияють збагаченню інтересів, духовних і професійних потреб педагогів, є формою виявлення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду:
педагогічні ради;
педагогічні читання; виставки;
конференції.
Найбільш ефективні групові форми методичної роботи в дошкільному закладі:
1. участь педагогів у методичних об'єднаннях міста;
2. організація шкіл перспективного педагогічного досвіду;
3. школа молодого спеціаліста, мета якої - вдосконалювання педагогічної майстерності.
Склад: педагоги-наставники (першої і вищої категорій). Форми роботи: консультації, координація взаємодії педагогів і фахівців, тренінги, "круглі столи", дискусії, дослідницька діяльність тощо. Підсумком роботи є: формування у педагога свого авторського стилю, підвищення ділової кваліфікації;
творчі (проблемні, ініціативні, профільні) групи педагогів;
педагогічні консиліуми;
семінари (проблемні, семінари-практикуми, практикуми).
Найважливішою індивідуальною формою методичної роботи є самоосвіта педагогів.