Капітошка

Вихователі:

Касіщева Галина Василівна

Освіта: вища

Педстаж: 6 років

 

Процик Світлана Оесандрівна

Освіта: вища

Педстаж: 21 рік

Помічник вихователя: 

Ковальова Лілія Володимирівна

 

У 2017-2018 навчальному році подовжила свою роботу різновікова група №2 "Капітошка", пріоритетами в роботі якої є навчання дітей розвивальному читанню.

Саме вибір авторської методики Л.В. Шелестової „Вчимося читати” допоміг нам відійти від усталених методів та прийомів у ознайомленні дітей дошкільного віку із звуками та буквами, а в подальшому в оволодінні навичками читання та письма. Позитивним є те, що основна мета, яку переслідує автор методики полягає не в досягненні високої техніки читання, а у формуванні позитивної мотивації діяльності, емоційного задоволення від процесу читання. Дана методика спонукає з одного боку зробити процес навчання читанню легким і цікавішим для дітей, з іншого – сприяє загальному розвитку дитини: інтелектуальному, мовленнєвому, сенсорному тощо.

Процик Світлана Олександрівна та Касіщева Галина Василівна - талановиті педагоги різновікової групи №2 - впроваджують методику з маленькими дітьми, які досягли віку 4 років. Адже, як свідчить досвід, уже трирічні малюки часто виявляють інтерес до букв, як і до всіх інших предметів, що їх оточують. Тому важливо в цій ситуації підтримати бажання дітей пізнавати нове.

Процик С.О. працює з дітьми за методикою Л.Шелестової "Вчимося читати", Касіщева Г.В. впроваджує авторську програму "Матеметичний грайлик" (логіко-математичний напрямок, автори Поліщук Г.М., Ковальчук І.Г.); також займається з дітьми в рамках гурткової роботи. Гурток «Природа та фантазія» (з використанням природного матеріалу) функціонує на безоплатній основі.

Заняття з дітьми проводяться в ігровій формі, тому що перенесення акценту на гру, а не на процес читання допомагає зняти емоційне переживання та напруження в разі невдачі і підсилює задоволення та радість від виконаної роботи. Такі почуття сприяють формуванню позитивної мотивації щодо навчання читання. Залучаємо малюків до різноманітних видів діяльності (малювання, розфарбовування, вирізання, конструювання, виготовлення аплікацій, співу, танців, відшукування предметів у приміщенні). Такий підхід до навчання дає змогу залучити дітей до активної діяльності. Цікаві, не складні завдання може виконати кожний. Тому ніхто не хвилюється, всі почуваються впевнено.